2010. október 2., szombat

Bevezetés

Sziasztok! Egy Vampire Diaries történettel jelentkezem. A főszereplőnk egy elég érdekes személyiség, aki ugyan olyan idős, mint a Salvatore testvérek. És persze egyik testvérhez különös szálak fűzik. Most a bevezetőt olvashatjátok. Kérek kritikákat! :)

Bevezetés

Képzelj el egy világot, egy olyan világot, aminek a létezése titokban maradt, ám a történelme mégis évezredekre nyúlik vissza. Képzelj el egy halhatatlan világot, ahol az ember csak táplálék, vagy egy játék baba, amivel el lehet játszogatni. Én ebben a világban élek halandóként. Vagyis inkább félig halandóként. Rendes ételt eszem, van keringésem, de erősebb vagyok egy halandónál, majdnem olyan erős, mint egy jól táplált vámpír. Az én hivatásom, hogy megvédjem az emberek elől ezt a szörnyű és veszélyes titkot, valamint megvédjem őket a vámpíroktól. Olyanból, mint én a világon egyszerre csak egy létezik. Ha én meghalnék, akkor változna át egy másik halandó. Senki sem tudja, hogy kiből lehet védő, ez mindig a véletlen műve. Valahol a földön egy tizennyolc éves fiú vagy lány védővé hal, ha az előző már halott. Mikor átváltozol, ösztönösen tudod, hogy mit kell tenned, az első pillanattól kezdve tudod, hogy védő lettél.

Én is ez vagyok, egy százhatvannégy éves tinédzser, aki vámpírokat hajkurász az emberek biztonsága érdekében. Mivel ritkán van balhé és „nyugodtan” élhetem az életem, hiszen egy örökké valóság alatt, valamiből meg kell élnem. Egy jól menő céget vezetek Virginiában. A tinédzser kinézetem miatt elég sokan kinéznek vagy irigyelnek, így választanom kell vagy én váltok pár évente munkahelyet vagy az alkalmazottaimat váltom le pár évente. Általában az alkalmazottaim repülnek, így már húsz éve ezt a céget vezetem. Mindig fel vagyok készülve egy hívásra, hogy induljak, de amúgy élem a teljesen átlagos életem.

Az elmélkedésemet az óra csörgése zavarta meg, ami végül is fölösleges, mert már úgyis ébren voltam.

Sóhajtva nyomtam le az órát, még fáradt voltam, bár tudtam h már nem tudok visszaaludni, mert hozzá voltam szokva a hat órai keléshez. Akaratlanul is visszaemlékeztem régen menyivel jobb volt felébredni, akaratlanul is felszakadtak a régi sebeim.

2 megjegyzés:

  1. Sziaa!
    Van egy jó elméleted, amit ha jól fűzöl nagyon jó kis fanfiction lesz belőle.
    Ui.:A végén volt egy két szóismétlés.
    Sok sikert a történethez!:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi, legközelebb jobban figyelek a hibákra.
    Puszi

    VálaszTörlés